Pansiyonumuz Gebze Alemdar üst geçite 2 dakika mesafede e-5 karayolu kenarındadır. .Konaklama ücreti aylık 300 tl olup imkanlar 24 saat sıcak su sınırsız internet çamaşır makinası buzdolabı televizyon ütü vs... tüm imkanlar mevcuttur.hepsi bu rakamın içindedir.

Firma çalışanlarına da toplu olarak da kiraya verilebilir. Üresin Pansiyon günlük pansiyon konaklama fiyatı ise 30 TL'den başlayan fiyatlarla sizlere hizmet vermektedir.Güncel Gebze pansiyon fiyatlarını öğrenmek ve yer ayırtmak için telefonla bilgi alınız.

irtibat:05412960521 -05074272357 



Gebze de Bulunan Diğer Otel Ve Pansiyonlar

Gebze de Ucuz Otel arayanlar  Gebzede  Ucuz Oteller isimli makalemizi de incelesin.Gebze Karyola Otel günlük 20 TL'den başlayan ucuz fiyatlarla sizlere hizmet veriyor.

Bu Makale 18 Ocak 2020 tarihinde güncellenmiştir.

gebzede işçilere ucuz pansiyon gebzede firmalara ucuz pansiyon gebzede öğrencilere ucuz pansiyon kalacak yeri olmayana ucuz pansiyon gebzedeki en ucuz pansiyon gebzede ucuz pansiyon kocaeli gebzede en ucuz pansiyon kocaeli gebzede ucuz pansiyon arıyorum gebzede demiryolları çalışanlarına ucuz pansiyon gebze pansiyon gebzede pansiyon gebzede ucuz kalacak yer

12 Yorumlar

  1. Odalar tek kisilikmi banyo vc oda icerisindemi bu gece kalmayi dusunuyorum begeirsem uzun sure kalmayi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Odalar tek kisilikmi banyo vc oda icerisindemi bu gece kalmayi dusunuyorum begeirsem uzun sure kalmayi dusunuyorum.

    YanıtlaSil
  3. Selamün aleyküm şimdilik min : 15 gün kalmak istiyorum eger aylık 140tl herşey içinde ise banyo duş ve tek kişilik oda ise görüşelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar 2013 yılı fiyatlaridir.Güncel fiyatlar için telefonla iletişim kurunuz

      Sil
  4. telefon numarasına nasıl ulasirim

    YanıtlaSil
  5. Güncel aylık fiyat alabilirmiyim acil kalmak icin aylikli bir yer ariyorum

    YanıtlaSil
  6. merhaba 5 6 gibi bi sure kalmak istiyorum aylik kira ucretleri ne kadar bilgi verirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  7. Aylık kalacam , en düşük ne yaparsınız acaba

    YanıtlaSil
  8. Ben ve eşim aylık kalmaya yer lazım gezmeye geldik aylık fiyatımız ogrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  9. Güncel fiyat alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar öncelikle uzun süreli kalacak bir yer arıyorum aylık fiyatlar ne kadar

    YanıtlaSil
  11. Bende aylık kalacak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski