Türkiye'nin muhteşem Ege kıyılarından Didim Altınkum'da bulunan Akasya Apart Otel, bir aile işletmesidir.
Yakin zamanda tamamen yenilenen otelimiz mavi bayrakli altınkum plajina yaklaşık 150m uzaklıkta olup havuzlu ve klimalıdır. Apartlarımızda uydu yayını vardır.


Apartlarımız oturma odası, yatak odası, bütün malzemeleriyle birlikte mutfak ayrica banyo duş ve balkon dan oluşmaktadır. Apart Otelimiz de hak ettiğiniz kaliteli hizmet, konfor rahatlık ve huzur içerisinde tatil yapma olanağını fazlasıyla bulacaksınız.
altınkum apart otel, didim altınkum, didim kaliteli ucuz apart, didim pansiyonları, mavi bayraklı plaj

AKASYA APART OTEL İLETİŞİM

Yalı Caddesi 70. Sokak. No:10 Göç Mevkii Altinkum - Didim / Aydın

Tel / Faks: +90 256 8131350

Gsm : 0505 854 80 65

Post a Comment

Daha yeni Daha eski