Tatile gelirken yanınıza sadece mayonuzu almanız yeterli! Aileniz ve Arkadaşlarınızla 4x4' lük ucuz bir tatil geçirmeniz için gerekli her şeyi düşündük, hazırladık. Tatilde yemek yapmak istemeyen misafirlerimiz için pansiyonumuzun çevresinde et ve balık ürünlerinden, Karadeniz pidesine kadar her şeyi bulabileceğiniz anlaşmalı restoranlar ve eğlence için anlaşmalı Disko muz var. Mangal severler için Pansiyonumuzun bahçesinde Özel Mangal bölümümüz de hazır. Erdek Ocaklar'da Unutamayacağınız tatiller yaşamanız dileğiyle.

Pansiyonumuzun tüm odalarında en kaliteli ve en rahat yataklar seçilerek konforunuz için hazırlanmıştır.Pansiyonumuzun odalarındaki 37 ekran televizyonlar sayesinde tatilde de en sevdiğiniz dizi ve programları tatilde kaçırmadan izleyebilirsiniz.Pansiyonumuzun odalarında 4 kişilik aile ve arkadaş grubu için mini buzdolabı vardır.

4 kişilik aileye hizmet verebilecek yeterlilikte ve lüks mutfak dolapları ile donatılmış, lpg tüplü mutfakta evinizde hazırladığınız leziz yemekleri pişirebileceksiniz.

Günlük hayatımızın vazgeçilmez ihtiyaçlarından birisi olan duş için. Pansiyonumuzun odalarının banyosu temiz ve hijyenik olması için tamamı fayans ile döşenmiştir. Balıkesir pansiyonları, deniz, ekonomik pansiyon, Erdek pansiyonları, ocaklar pansiyonları, tatil pansiyon, ucuz motel pansiyon, ucuz pansiyonlar, ucuz tatil arayanların adresi..

Erdek Aytaç Pansiyon da ilginizi çekebilir.>>>

İLETİŞİM
Doğan Class Pansiyon
Erdek / Ocaklar Beldesi,
Cumhuriyet Cad. No: 13
Bandırma-Erdek-Türkiye
Tel: (0266)-(847 56 86)
e-mail: info@doganclasspansiyon.com

6 Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hiç te katılmıyorum tam da tersine öyle bir şey görmedim ben tesadüf eseri buldum gece oarayı çok memnun kaldım çok güzeldi sanki kendimi evimde hissettim vede ayrılırken gözlerim doldu ağlamamk için kendimi zor tuttum çok güzeldi herşey çalışanları ve sahibine teşekkürlerimi iletirim Ankaralı Mustafa

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. evet katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yer emekli olunca Allah izin verirse oraya yerleşecem

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski