Kumsala ve çarşıya yakın olan Aydın Apart Otel'de konaklamak için birçok nedeniniz vardır.Sizlere unutulmaz bir tatilin kapılarını açan Aydın Apart Susanoğlu'nda size evinizi aratmayacak özelliklere sahiptir.

Apartlarda 2 oda mutfak,buzdolabı,ocak,çekyat,mutfak araç gereçleri bulunmaktadır.Odalarda duş,wc,klima,600 kanallı uydu sistemli TV,radyo,telefon ve iki balkon bulunmaktadır.

İLETİŞİM

TEL: 0 324 722 4043
GSM: 0 538 460 4878
ADRES: Sazbaşı Mah.Belediye hizmet binası yanı Atakent/SİLİFKE / MERSİN



7 Yorumlar

  1. fiyatları öğrenmek istiyorum okul kapanımında ailecek gitmeyi düşünüyoruz

    YanıtlaSil
  2. Lütfen günlük ve haftalık ücretleri belirtir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. 7 kisi gelmeyi düsünüyoruz
    4 büyük üc de cocuk icin bir haftalik fiyat tablosunu gösterirmisiniz
    ben almanyada kaldigim icin bilmiyorum
    tesekkürler

    YanıtlaSil
  4. pansiyonnet sadece tesis tanıtımı yapmaktadır.sezon içerisinde konaklama fiyatları değişiklik gösterdiğinden,fiyatlarla ilgili detaylı bilgiyi iletişim numaralarından telefon açarak öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. ama siz fiyatını yazmassanınz olmazki ona göre belirliyeceğiz 5 kişilik bir aile 5 -6 gün kalmayı düşünsek ne kadar tutar ???

    YanıtlaSil
  6. ben birsey anlamadim mersin tatil cenneti diyorlar dogru mersinde kalmis birisi olarak katiliyorum fakat hepsi yarim pansiyon internetten fiyatlarini ogrenemiyorsn buna bir care bulunmasi lazimlutfen ama guzelim mersin hersey var ama dgerlendiremiyoruz bir antalyayi ogrek lamadik kendimize sorry boyle sogledigim icin selamlar saygilarimla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYDIN APART - SUSANOĞLU 1+1 ODA FİYATIMIZ 100 TL,MAKSİMUM 5 KİŞİ KALABİLİYOR İLETİŞİM İÇİN 535 647 84 08

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski