Otel-Motel-Apart ve Pansiyon Arama kutusu

AĞVA MOTEL FARUK


İstanbul' un göz bebeği Ağva' da kurulu, şehir merkezine yakınlığı ve cazip fiyatları ile Ağva' nın en eski turizm işletmelerinden olan Motel Faruk size Ağva' da gönlünüzce bir tatil imkanı sunuyor.

Motel Faruk her bütçeye ve ailelerin birey sayısına uygun otel pansiyon ve apart bölümlerinden oluşan 68 yatak kapasiteli bir tesis.

Tam 35 yıl önce Ağva' da ilk olarak turizm hayatına atılan Motel Faruk odaları kaloriferli, klimalıdır yani 4 mevsim hizmet vermektedir.

Ağva' nın eşsiz büyücüsünü, doğasını ve güzelliğini Motel Faruk ile yaşayın.
Motel Farukta her aile bir ev ortamı huzur ve rahatlığı içinde tatilini geçirir.
Sorunlardan uzak, sessiz, sakin ve nezir birkaç gün geçirmek isteyenlere müjde!
En güzel mevsimlerden birinde çingene palamudu balığıyla zenginleşen Ağva' da olmaya ne dersiniz?
Yapacağınız tek şey istemek, İsteyin ve gerçekleştirin...





Adres
Şile Cad. Ağva / İSTANBUL
Tel: 0216 721 80 23
Fax: 0216 721 84 44
Email: info@motelfaruk.com




ayrıntılı bilgi ve rezervasyon için web sitesini ziyaret ediniz..

2 yorum :

  1. arkadaşlar motel hakkındaki güzel sözlere sakın kanmayın bu hafta sonu gittim ve tam bir kabustu. odalar pislik içinde elini nereye atsan simsiyah oluyor buzdolabı klima yok gündüzleri sıcak su yok. hizmet kalitesi çok düşük. ucuzluğuna aldanmayın sakın paranıza yazık olur. yaşadığınız sıkıntıda cabası.

    YanıtlaSil
  2. adsız sana katılıyorum bizde ailece 2 gun kaldık igrençtı bizden öncekı müşterilerın iç çamaşırları bıle odada duruyodu temızleseler görürlerdı mutlaka çarşaflar leş gibiydı belirsiz lekeler vardı üstümüze bıle alamadık sıcak su yok buz gibi suyla bebegımızı yıkadık tadımız kaçmasın diye sataşmadık idare ettık başkası olsa kagva ederdı bi kahvaltı verıyo sankı bedava gibi suratlar 5 karış güleryüz yok çayınız bitiyo 10 kere istiyosun anca getiriyolar ilgi yok heryer leş mükrop kapcaz diye korktuk duvarlar oldugu gibi kan lekesı sineklerı öldürmuş müşteriler ınsan bi tabler takar önlemını alır ki öyle leş gibi kanlı duvalrları görmek zorunda olmayız heryerimiz yedıler sinek dolu halılar kokuyo balkonda ip bıle yok havlularımızı kurutamadık yanı otel diyolar ama müşterının ihtiyacı olan hiçbişey yoktu zor yattık kokudan pislıkten bunun üstüne 3 kişi falan var orda zaten suratsızlar madem temızlık yapmıyosunuz güleryüzünüz olsun ki tek ondan iyidi diyelım ya paramızla rezıl olduk böyle işletmecı olmaz yaa ne kimseye tavsiye ederım kardeşim nede birdaha giderım kapısından bıle geçmem lanet olsun:!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli , Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ...
TESİS HAKKINDA YAPACAĞINIZ YORUMLAR,TATİLE YENİ GİDECEKLERİ OLUMLU YA DA OLUMSUZ ETKİLİYECEKTİR..
Yorum Kuralları
1 - Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz
2 - Yazım ve dil bilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3 - Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4 - Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda,
site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...