Pansiyonumuz

Pansiyonumuz Türkiye'nin en çok gezilen, tatilin merkezi olan Antalya'nın Alanya ilçesinde,denize 150 metre uzaklıkda yer almaktadır.

Doğanın güzellikleri yeryüzünde dağıtılırken, Alanya bundan fazlasıyla pay almıştır. Akdeniz’in en güzel kıyılarından biri Alanya’dadır. Kilometrelerce uzanan sahil, genellikle kumdur. Kimi yerlerde öylesine ince bir kum vardır ki, vücuda yapışmaz...

Alanya’ya doğru rengi maviden turkuvaza dönüşen Akdeniz’den hemen sonra Batı Toroslar yükselir... Çam ve sedir ormanlarıyla, zirvelerden kopup gelen akarsularıyla, vadileriyle bambaşka bir dünya yaratır Toroslar... Kentin içi portakallar çiçek açtığı zaman parfümle yıkanmış gibi olur; her mevsim rengarenk çiçekler yol kenarlarını süsler, insanın güzü ve gönlü dinlenir Alanya’da... Mağaralar ise hem kara hem denizdedir; büyüleyicidir, gizemlidir, şifalıdır... Ve güneş, hayattır... Alanya güneşin gülümsediği yerdir...

♣ 20 Oda 50 Yatak Kapasiteli İşletmemiz Alanya Şehir Merkezinde Olup, Denize 150 Metre Uzaklıktadır.

♣ Odalarımızda Duş,Wc,Vantilatör Bulunmaktadır.

♣ Geniş, Pansiyonumuza Ait Bahçemizde Hoş Vakit Geçirebilir,Tv İzleyebilir,Yemek Yiyebilirsiz.

♣ İsterseniz Pansiyonumuzun Mutfak Bölümünde Kendin Pişir Kendinye Seçeneğimizden Yararlanabilirsiniz.

♣Pansiyonumuz Şifalı Damlataş Mağarasına (Astım,Bronşit Vb. Hastalıklar) 150 Metre Uzaklıktadır.

♣ Sakin,Güvenilir Ve Hijyen Kurallarına Uygun İşletmemize Herkesi Bekleriz.

♣ Uygun,Ekonomik,Güvenilir Aile Pansiyonu Tayfun Pansiyon.

ÜCRET:
2 Yataklı Oda Seçeneğimizde 1 Günlük Ücret 30TL'Dir.

3 Yataklı Oda Seçeneğimizde 1 Günlük Ücret 45 TL'Dir.

Not:Kahvaltı Extradır,İsteyen Extra Ücret Ödeyerek Kahvaltı Servisimizdende Yararlanabilir.

Önemli: Önceden Rezervasyon Yaptırmanız Önemle Rica OLunur.Yoğun İsteklerden Dolayı Boş Bir Oda Bulamayabilirsiniz.alanyada tatil, alanya pansiyon fiyatları, alanya pansiyonları, alanyada konaklama, antalya pansiyonları, antalyada ucuz pansiyon, pansiyon fiyatları, tayfun pansiyon

Saray Mah. Damlataş Cad. Tolupaşa Sok.

H.S.B.C. Bank Arkası No:17/A

Telefon: 0 242 513 29 16 - 0 242 513 09 38

Gsm (Cep Telefon): 0 532 683 55 40

E-mail: tayfun.calis@hotmail.com

7/24 Dürüst,Güvenilir Persenolimizle Hizmetinizdeyiz.

12 Yorumlar

1. buraya 2 defa qıttım ve 2 defada pısman oldum ordakı kadının ısletmeden haberı yok gıren cıkanı rahatsız edıcı sekılde gozetlıyor cok kotu bır ısletme ve odalar cok pıs hıc kımseye tavsıye etmem

2. tesekkür ederim, egerki pis ise, gitmeyiz bizde.
    15 kisi gitmek istiyorduk 15 günlügüne ama malesef kayip etti burasi...

3. bende buraya gecen sene gitmiştim kız arkadaşımla yemek yemek için odamıza gittigimizde ordaki kadının kapımızı dinledigini fark ettim aşagıda bakkala gidicekdim kapıyı açdım kapın resmen kapıyı dinliyordu sonra temizlik yapıyorum ayagına yattı ayrıca pansiyona girerken çıkarken rahatsız edici bakısları var ve odalar inanılmaz derece pislikden geçilmiyor hiç kimseye tavsiye etmem burasını personel deseniz o köylü kadınla birlikde 1 tane yaşlı kadın ve 1 tane köylü okuma yazması olmayan bir kadın orada işletigini zannediyor. çok berbat bir işletme kimseye tavsiye etmem

4. tayfun pansiyona tavsiye üzerine gittik 2010 temmuz ayında ailecek 1hafta kaldık bize göre uygun ekonomik ve güvenli biryerdi

5. bizde gittik buraya yukarıdakiler dogru hemen hemen çok kötü bi işletme zate 1 gün durduk çıktık başka otele geçtik harbiden igrenç bi yer

6. burda yaklaşık 5 gün kaldık fiyatına göre lüx olmasada ekononmik şehir merkezinde olan bir işletme insanları düzgün ve sıcak kişiler

7. biz geçen yıl gittik ve çok eğlendik, pansiyon sahipleri özellikle tayfun bey çok sıcakkanlı insanlar... 5 yıldızlı otele değişmem yani....

8. Şimdiye dek gördüğüm en kötü en ciddiyetsiz işletme.Asla tavsiye etmem

9. Şimdiye dek karşılaştığım en kötü ve en ciddiyetsiz işletme.Kimseye tavsiye etmem.

10. An itibari ile giriş yaptım. Evet odalar iyi durumda sayılmaz ama fiyat/performans uygun. Çok kirli denemez ama çok eski.
    Akşam arkadaşlarım odaya gelecekler beni ziyarete. Herhangi bir problemle karşılaşırsak buradan bildireceğim.

11. Ben gitmeyi düşünüyorum bakalım neyle karşılaşacagiz

12. Gittim ve c9k begendim gidecek olan herkese tavsiye ederim aile ortami var ve kesinlikle memnun kaldim dogal bir ortam bulmak cok zor dogallik bu zamanda yok burasi olmeden once gidilmesi ve yasanmasi gereken biryer